Saper click sini panjang umor... :P

SeLaMaT DaTaNg

Followers

Tuesday, December 7, 2010

nasi dah menjadi bubur....

salam semua...xda idea sgt nak taip hri ni...cuma rasa sedih dan terkilan sbb aku dianggap perosak hubungan org..huhu...sedangkan niatku adalah memperbaiki lagi hubungan..maybe x nmpk lg sgala kebaikan yg aku buat skang ni...satu hari nanti aku harap akan terserlah segalanya...hanya Allah S.W.T saja yg tahu....cuma aku berharap agar aku dimaafkan....kadang2 manusia ni dia akan nampak sgt kesilapan yg sesorg tu buat walaupun hnya skali berbanding dgn kebaikan yg dibuat selama ini....aku harap hikmahnya akan terlihat jg nanti....skrg pun sudah terlihat....hubungan mereka sudah hmpir ok walaupun aku ibarat ''kambing hitam''....xpe lah...aku terima seadanya... :) semoga kita akan mnjadi lebih baik dgn segala yg terjadi...

p/s:-jgn hanya dgr cakap sebelah pihak aje..... ;) ''sy minta maaf kpd yg berkenaan''

No comments:

Post a Comment